روزی از روزهای مدرسه 92
خاطرات مدرسه کلاس سوم انسانی

باسلام خدمت شما کابران ارجمند همچنین دوستان عزیز خودم من پوزش میطلبم از یکایک شما به دلیل اینکه نتونستم وبلاگ رو بروز کنم

امروزم یکی از روزهای عادی مدرسه هستش که این چندتا عکس رو یادگاری گرفتیم

دوستان عزیز توجه داشته باشید که این عکس ها قابل چاپ کردن نیست چون کیفیت اینها 80درصد کم شده است

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, :: 9:27 :: نويسنده : علی احمدزاده

درباره وبلاگ

با عرض سلام و ادب احترام خدمت دوستای عزیز خودم . بنده علی احمدزاده هستم دانش آموز کلاس سوم انسلنی دبیرستان حضرت امام خامنه ای شهرستان گناوه هستم . من این وبلاگ رو به درخواست دوست عزیزم مهدی خلیفه درست کردم وتقدیمش میکنم به کل بچه های کلاس که امیدوارم مورد رضایت همه شما واقع بشه و شما کاربران ارجمند هم هم با نظر دادن منو تو این کار کمک کنید /دوستدار همیشگی شما- علی احمدزاده
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خاطرات مدرسه کلاس سوم انسانی و آدرس k3n.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 7468
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

action='http://www.jahanpay.com/pay/submit' method=post > نام و نام خانوادگی
پست الکترونیکی
شماره تلفن
مبلغ به تومان
توضیحات